" Vanhuus ei tule yksin".... 
 
Olin menossa lounastauolle, kun huomasin vanhan naisen istuvan puiston
penkillä ja itkemässä silmät punaisina. Kävelin hänen luokseen ja kysyin,
mikä oli hätänä. 
 
Mummo vastasi: 'Minulla on 22-vuotias aviomies kotona. Hän rakastelee minua
joka aamu ja sen jälkeen tekee meille pannukakkuja, kermavaahtoa, tuoreita
hedelmiä ja kahvia aamiaiseksi.' 
 
Kysyin: 'No, miksi teitä sitten itkettää?' 
Mummo vastaa: 'Lounaaksi hän tekee minulle keittoa, Lempileivonnaisiani ja
sitten hän rakastelee kanssani myöhään iltapäivään.' 
 
Kysyin: 'Miksi sitten olette surullinen?' 
Mummo vastaa: 'Päivälliseksi hän tekee minulle gourmee-aterian hyvän viinin
kera, sekä mielijälkiruokaani. 
Sitten hän rakastelee kanssani kello kahteen aamulla.' 
 
Kysyin: 'No minkä IHMEEN takia te sitten oikein itkette?!' 
Mummo vastaa: 'En muista missä asun!'